Sunday, December 13, 2009

HELLO-HELLO!

Wahhh...lama sungguh aku tak update blog aku ni. Disebabkan ketiadaan mood dan ilham nak mengarang maka bersawanglah blog aku. Banyak je cerita dan kisah yang berlaku selepas entry yang terakhir hari tu cuma tidak di update kat sini je.

Kepada mereka yang punyai account facebook, dapatlah melihat dan mengetahui hal-hal yang berlaku di sekeliling aku dalam tempoh 3 bulan lepas sebabnya tiap-tiap hari aku akan online FB unless modem streamyx aku rosak macam baru-baru ni,hihihi. Jika tidak, pastinya aku online even sekejap walau di mana sahaja kerana kecanggihan teknologi zaman sekarang.

Nanti aku update lagi cerita-cerita baru yang berlaku dalam hidup aku k? Gtg now, RTM is here for sessi temubual dengan ayahanda aku. So aku nak turun tengok sama. Take care and have a pleasant Sunday guys! ;)

No comments:

Post a Comment