Friday, March 19, 2010

RINDU PADA BLOG KU

Gambar Hiasan.

Salam kepada semua....wow, agaknye skang ni aku hanye update blog for every three month je kot?? huhu...bkn pe, jadual aku skang agak bz especially since transfer department baru yg mana waktu bekerjanya pun totally berbeza dari sebelum (4am~1pm) so aku mmg sgt menghargai masa yg terluang sekarang ni.

Itulah aku skang, keluar bekerja time org tgh syok lena dibuai mimpi2 indah...tp nak buat camne kan? dah nama pun mencari rezeki, buat masa ni aku terus dan bertahan je. Perkembangan lain? hmm...ape ye? oh ok, td aku dpt info ttg hari konvokesyen ijazah aku di UiTM jatuh pada 25hb Mei 2010 which is pada hari selasa, a day before birthday aku pada 26hb Mei...So I guess this year punya birthday ada keistimewaan sket compare thn2 sebelum ni...I hope for the best!

Cerita lagi pasal bulan Mei 2010 ni, banyak acara bakal berlangsung. On the 1st May nnt, Kak Ema my lovely sister bakal mengikat tali pertunangan dengan jejaka pilihan hatinya. Dia dah inform aku awal2 melalui sms last month. So aku mesti kena dtg ke majlis pertunangan dia nnt. Selain tu, best friend aku since sekolah menengah Aida Ali juga bakal mendirikan rumah tangganya pada penghujung Mei nnt. Wah, kalo disusun acara2 ni sume kire penuh gak la jadual aku dengan acara2 penting ni. Yang penting (tetap) aku kene pi shopping baju baru nnt, haha...i loike!~

Semoga semua yang dirancang dapat berjalan dengan lancar dengan izin dari-Nya...amin. Sampai disini dulu untuk kali ni. Sekian.

2 comments:

  1. Salam sebuah persahabatan salam perkenalan dari kami salam dihulur tanda sebuah perkenalan ….

    Semoga kami menerima respon yang baik dari kamu…. Thanks againt…

    Assalamualaikum salam sejahtera,
    Pemanis kata pembuka bicara;
    Dari Blog kami bercerita,
    Untuk tatapan sahabat semua.

    Bukan kacang sebarang kacang.
    Kacang melilit si kayu jati.
    Bukan datang sebarang datang.
    Datang membawa hajat di hati.

    Anak raja main congkak,
    Main congkak punya pelan ,
    Boleh saya tumpang bertanya,
    salam dihulur tanda persahabatan,

    Salam ziarah salam kunjungan pada kamu…. Salam dari kejauhan
    Salam dari kami
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. salam esh!
    nice to meet you!

    ReplyDelete