Thursday, August 12, 2010

KE MANA KAMI LEPAS TERAWIH MALAM KE-3?

Aku baru balik dari terawih kat Masjid Negeri Selangor dengan Dak Ujee and Dak Pit. Dua malam sebelum ni aku gi solat ngan Dak Ujee je tapi today since Dak Pit cuti maka nya dia join gi terawih sesama kitorang. Malam ni pak imam dari Madinah lead terawih kat Masjid Negeri, cepat gak abisnye.


Pas selesai solat, kitorang gi lepak kat Restoran Syedina Sec 9 sebab Dak Ujee nak tapau nasi goreng untuk makan waktu sahur nanti. Kejap je kitorang lepak situ tadi, borak lite2 sambil tengok tv 3 cite "Roh" yang dah berkali-kali aku tengok tapi tak faham-faham jugak. Aku kalo tengok pape cite either kat tv or cinema, memang tak suke cite yang berat-berat yang kena perah otak nak fikir macam-macam ni, biarlah cite tu santai je gelak-gelak ke, teenage love story ke janji tak berat aku nak fikir sebabnya pada aku time aku nonton tv or gi cinema ialah masanya untuk aku relaxkan otak. Dalam banyak-banyak movie yang aku dah tengok, cite yang paling best aku suke dan ingat sampai skang is "The Proposal" lakonan Sandra Bullock. Memang berkonsepkan romantic comedy best ah!

Dah melencong plak topik aku ni. Asalnye nak karang pendek-pendek je. Oklah uols, nak tido dulu. Kang nak bangun sahur plak. Good night dan selamat bersahur! :)

No comments:

Post a Comment