Friday, July 17, 2009

PICTURES OF US

Salam kepada semua...Untuk entry kali ni, aku nak cite pasal gambar. Gambar yang aku nak cite nia ada beberapa persamaan dari segi lokasi dan model untuk gambar ni *pengsan 3 saat :p

Actually aku baru perasan yang gambar-gambar ni ada ciri-ciri persamaan so aku decide nak publish untuk dikongsi dengan kalian, sekadar suka-suka sahaja.

Ok, aku mulakan dengan gambar diatas (Aizat + Ashraf). Baru-baru ni ada satu lagi gambar di lokasi yang sama plus model yang sama :p Yang berbeza ialah pakaian, pose dan tukar tempat kiri kanan je.

Konsep tetap sama (smart casual)

Gambar ni diambil secara candid time aku tengah on the phone with someone which i couldn't remember whom. Baju plak kitorang beli sama-sama kat TOPMAN Sunway Pyramid warna je yang lain..ade dalam entry "AN EVENING WITH" .Tak kisahla ape pun kan..janji pic ni nampak nice ;)

So now kita lihat pula gambar seterusnya between me and Peet (suke picit-picit lengan dak Peet ni sebab gebu yer!)

Gambar diatas diambil di salah Restoran Santai, Section 11 Shah Alam. Aku suke gambar ni sebab both of us pakai warna baju yang sama with a cap yang dibeli dengan design and colour yang sama. Tak plan pon nak pakai sama colour ngan dak Peet ni. Tetibe lak dia turun dari rumah dengan colour yang sama ngan aku..tiada isu siapa tiru siapa or pakat nak pakai sama colour yer. Gitulah naluri mok-mok :p

Again kami bergambar di restoran. Umpama restoran dan Peet tidak dapat dipisahkan (jangan marah moy) Gambar ni diambil pada awal July 2009 aritu time aku + Peet + Aizat + Banod + Ariff keluar makan setelah menahan lapar dirumah yang tiada apa-apa untuk dimakan pada hari tersebut (boleh camtu?) ahahahaha!!!! :D Actually gambar ni candid oleh Aizat time kitorang sedang borak-borak tapi Peet tetap nak pose yer! Nasib baik pose candid aku O.K..kalo tak O.K haruslah aku tidak upload disini yer..bikin malu sendiri sajor kannnn!

Hehehe...itu jelah untuk entry kali ni. Sekadar berkongsi cerita and idea dari aku untuk kalian semua. To Aizat and Peet, thanks for being such a great buddies! Tiada perkataan yang dapat describe how i appreciate both of you...(tetibe teremosi lak) Tak kisahlah nak teremosi ke terfeeling ke terkangkang ke haper ke, janji aku tak kaco orang kan?! Lagipun ni blog aku so.............? ahahaha, lu fikirlah sendiri!

Jumpa lagi di entry seterusnya....daaaa!~~~

2 comments: