Sunday, July 12, 2009

A SHORT VISIT WITH A LITTLE UPDATE

Hey there! Dah a few days aku tak update blog ni, kang ni ade plak yang kate blog aku ni dah bersawang kannn?! hehehe

Actually takde pape story baru pun. Sepanjang minggu lepas life aku ok-ok je, pegi keje pepagi sampai ofis jam 6.45am and balik keje jam 3.00pm pastu sampai umah terus salin baju sume then tido sampai malam..bangun kejap untuk solat + dinner + iron baju keje + check f.b, m.s, blog aku ni then tido semula :p

Cuma ari rabu lepas pegi tengok wayang dengan Aizat and Peet cite Transformer. Sebenarnya aku tidaklah minat cite-cite camni tapi si Aizat beriyer-iyer ajak join dia ngan Peet nonton di TGV Jusco Bukit Raja yang jarak untuk sampai ke sana hanya 5 minit dari umah aku ni (kalo tak jem). Ternyata tidak rugi aku join dorang nonton cite ni. Even duration tayangan dia agak lama tapi kami yang menonton tak terasa pun waktu yang berlalu sebab jalan cerita yang sangat best (even ada part-part yang tak logik-dah nama pun cite yang diadaptasi dari cite animasi) tiada part yang slow atau membosankan aku. Aku beri 4 3/4 bintang untuk filem Tranformer ni! *pasni nak tengok filem Harry Potter lak!

So, as today (Saturday) aku kena o.t 7 jam sebab kerja-kerja sangat banyak. Maka dengan itu terbatallah plan group kitorang untuk pegi mandi-manda di Sungai Congkak beramai-ramai :( Takpe, ayat nak pujuk hati sendiri --> "sabar je..buat je o.t ni nanti dapat gaji bulan 8 ni bleh buat duit belanja untuk persiapan hari raya!" Pas dah abis o.t dalam kul 3 lebih tu, aku terus memandu ke arah k.l..plan di hati samada aku gi sengsorang lunch di Midvel (sebab kawan-kawan yang lain dah ada plan sendiri) or balik umah nenek aku kat gombak. Allah itu Maha Berkuasa, jalan nak ke midvel jem panjang so aku decide takmo lah gigih sangat nak masuk jugak ke situ. nak cari parking bagai. Aku teruskan je masuk federal highway heading to nenek's house. Dapatlah visit nenek sembang-sembang + makan malam sama-sama nenek and Acu and also sempatlah juga temankan acu pegi Jusco untuk beli handbag, hehehe! :D

Esok pulak (Ahad) aku ada 1 jemputan kawin dari Kak Lia (one of the best officer kat office aku) kat Selayang, jalan ke arah Ulu Yam...dah janji dengan member-member nak gerak sama ke umah pengantin. Hope semua berjalan lancar. Pas dah abis attend wedding sok, aku tiada pape plan lagi.

Oleh yang demikian, tamatlah coretan pendek dari aku untuk kali ni. Nanti if ade pape cite menarik lagi, insyaAllah aku akan update disini k?! ;)

Daaaa!!~

No comments:

Post a Comment