Sunday, June 28, 2009

GROUP WORK FOR MURAL

Hallu!!! Kali ni aku nak cite sket pasal kegiatan aku kat office.Hehehe..ade member-member office aku dah a few times tanya bila nak update cite pasal mural kat blog, ndak-ndak Kak Zack suke benor perli-perli aku dari belakang.Kak Zack ni dok blakang aku kat dalam office tu, dialah kawan gado aku, dialah kawan ngumpat aku, dialah kawan gelak aku time bosan-bosan...kan Kak Zack kannnn??? :D

*sume orang wat keje, si ise main hp???
haishhh!!!

*Kak Zack yang aku cite td tu yang duduk pakai tudung putih n pakai kot hitam, yang tangan tengah cam tengah menerangkan sesuatu tu.


Oklah, kat department aku ada pertandingan mural. Ini masuk kali yang kedua mural untuk setiap section dinilai oleh bos-bos kat situ. Kriteria yang dinilai untuk pemarkahan termasuklah kerjasama di kalangan ahli kumpulan, barang-barang yang digunakan untuk menyiapkan mural mengikut konsep "selamatkan bumi" which mean kami harus menggunakan barang-barang yang dikitar semula.

Best buat group work sama-sama ni!


*Bibah (sweater kuning) bersungguh gunting kad jemputan kawin yang dah "expired" tu


So pada 23hb Jun lepas, kitorang sama-sama membuat mural tu. Memandangkan ahli kumpulan dalam group aku berlatar belakangkan pendidikan akedemik yang berbeza dan ada yang amik arts so kami menyerahkan kepada mereka untuk men"design"kan mural tu, kami tolong bagi idea and kerja-kerja lain ;)

*korang jangan kata aku poyo lak eh sebab beriyer-iyer pakai lilit-lilit bagai, meeting room memang bilik paling sejuk kat department aku tu okay!

*belakang kiri : jue + ise + ayu + me
*duduk kiri : izah + kak pah + kak mas


*berdiri kiri : afdhal + jue + ise + me + pe'e + tokwan.
*duduk kiri : tuan noraini + bibah + niza

Sama-samalah kita tunggu keputusan yang bakal diumumkan pada awal Julai nanti yer. Hope sangat group aku ni menang 1st place! aminnnnn....

p/s : mata dah naik ngantok sebab banyak makan pulut + kuah durian, mama masak tadi...sedap woooo!!!! esok lah pulak aku update cite pasal konsert SATU Dato Siti Nurhaliza, kemantapan vokal nya memang tidak pelu dipertikaikan lagi!

2 comments:

  1. hmmm kak z bkn sje kwn mgumpat tu kn kenalan same bidang ko..hahahaha artis asd ahakss..
    hmm srnk ak negok kowg wt bnda alah tuh..huhu..dh cm kt tadika tp mst fun kn..da plak yg ske mgarut kn...all da best to all of u..im always with all of u...

    ReplyDelete
  2. thank you cik ecah..you are always in our hearts too! ;)

    ReplyDelete