Wednesday, June 17, 2009

RICO'S 27th BIRTHDAY PARTY AND HOUSE WARMING

Last week, aku dapat sms dari rico invite ke birthday party @ his new house located in Segambut Dalam pada 13th June 2009 on 8pm. So tiba harinya, aku ajaklah peet mok-mok temankan ke birthday party rico, kebetulan si zul pun ade so dia join skali.

Aku plan nak gerak dari umah kul 7pm then masa nak gerak dari umah tu aku sms lah si mok-mok ni suruh turun sebab aku dah inform yang kitorang nak gerak jam 7pm, ntah cam mane ntah aritu aku agak punctual..selalunya mesti aku lewat sket.

Then dah sampai kat guard bawah umah mok-mok ni, aku sms lagi suruh cepat tapi cam pelik lak dia tak reply apa-apa..hmm, ini petanda yang dia tak check hp maka aku ni yg dah lama menunggu kat bawah tu terus call dia..rupa-rupanya si peet & zul ni tengah dok bersiap..hai,sabor jelah aku!

Pas dah dorang masuk kete, kitorang terus gerak ke umah rico..actually non of us pernah sampai ke area segambut dalam ni so aku drive jelah ikut direction and at last sampai juga ke tempat yang dituju, alhamdulillah tidak sesat cam ziela *hikhikhik! :p














Rupa-rupanya kitorang antara yang terawal tiba di umah rico pada jam 8 suku macam tu..rico sambut and entertain kitorang sementara menunggu tetamu yang lain sampai. Kata rico, rumah tu dia baru pindah dalam 2 minggu lepas..tapi aku tengok rumah dia memang meletop, itu pun belom sempat decor abis-abis lagi..rumah luas giler, corner lot plak tu..owner rumah tu Datuk.















By the time member-member yang lain sampai, kitorang makan lah dulu sambil chit-chat gossip-gossip sume..itu dah memang acara wajib kalo dah ramai-ramai berkumpul. Dapat kenal dengan kawan-kawan baru lagi...hihihi!















Acara kemuncak birthday boy meniup lilin berlangsung pada jam 11pm..time roger (housemate rico) bawak keluar cake tu, semua gelak besar terkejut and for me it was my first time tengok bentuk cake yang di buat menyerupai bahagian *tutttttt!!! OMG!!!!!! So hape lagi, meriahlah kan si rico meniup lilin & pose bagai ngan cake tu *aiyaakkkkk!

Overall, birthday party a.k.a house warming rico & roger was really happening...thanks sebab invite me and my friends. Next year jemputlah lagi yer ;)

So rico, Happy Belated 27th Birthday. Wish you much happiness and always successful in your life...daa!!! :D


No comments:

Post a Comment